3 εκατ. στα ομογενειακά ΜΜΕ

by/ 0 Comments / 6 View / 08/02/2021

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. κινεί γη και ουρανό για να σφετεριστεί τις ψήφους των αποδήμων, όπως αποδείκνυε το προχθεσινό ρεπορτάζ της «Εφ.Συν.» ● Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η γενναία χρηματοδότηση των ελληνόφωνων εντύπων του εξωτερικού ● Ο «Κήρυκας της Νέας Υόρκης» του αποπεμφθέντος υφυπουργού Διαματάρη πλειοδοτεί σε φιλοκυβερνητική γραμμή με γεμάτα τώρα τα ταμεία.

Στο σαββατιάτικο ρεπορτάζ της «Εφ.Συν.» για τη μεγάλη γαλάζια δεξαμενή ψήφων ομογενών στην οποία προσδοκά η κυβέρνηση παραλείψαμε να αναφερθούμε στην κυβερνητική απόφαση χρηματοδότησης, με 3 εκατ. ευρώ, ομογενειακών ΜΜΕ. Προς το παρόν δεν έχει γνωστοποιηθεί –ως συνήθως– ο αναλυτικός κατάλογος, όμως δεν είναι και πολύ δύσκολο να φανταστεί ο καθένας ποια Μέσα θα ενισχυθούν με στόχο να βαφτεί μπλε το χρώμα της κάθε μελλοντικής κάλπης που θα στηθεί στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, στις 30.11.2020 με απόφαση του τότε υφυπουργού και κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα εγκρίθηκε πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Εσωτερικών για τους εκλογείς του εξωτερικού ύψους 3 εκατ. ευρώ και μάλιστα έως το τέλος του 2020. Προφανώς ο Κυρ. Μητσοτάκης, μετά και τον διορισμό Μ. Βορίδη, φλερτάρει με την ιδέα των πρόωρων εκλογών με στόχο να ξεμπερδέψει με την απλή αναλογική. Εξάλλου των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, ακόμα κι αν η χώρα ήδη θρηνεί 6.000 νεκρούς, με το ΕΣΥ υποχρηματοδοτημένο και εξουθενωμένο να προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες των πολιτών.

Σύμφωνα με την απόφαση Πέτσα «το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Εσωτερικών που αφορά:

Πρώτον, στον επικοινωνιακό σχεδιασμό-παραγωγή επικοινωνιακού και έντυπου υλικού της εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας και δεύτερον, στις δράσεις και υπηρεσίες της καμπάνιας ενημέρωσης των συγκεκριμένων εκλογέων, για το υπόλοιπο του έτους 2020, συνολικού ποσού ύψους τριών εκατομμυρίων ευρώ (3.000.000,00€)».

«Νέο πετσοτάισμα με 3.000.000 ευρώ εν μέσω πανδημίας και νεκρών για να στηρίζετε την κυβέρνηση του Μωϋσή-happy traveller», σχολίασε τότε ο Παύλος Πολάκης. Υπάρχει όμως εδώ κι ένα προηγούμενο, μια και στην πρώτη σκανδαλώδη λίστα Πέτσα δεν είχε προβλεφθεί ενίσχυση σε ομογενειακά έντυπα, παρά τις σφοδρές διαμαρτυρίες του εκδότη και αποπεμφθέντος υφ. Αποδήμων Α. Διαματάρη που έγραφε «Ο #Πέτσας έδωσε βοήθεια σε 1.232 (!!!) #ΜΜΕ. Η ερώτηση δεν είναι τόσο αν πρέπει να βοηθιούνται τα ΜΜΕ στην κρίση που περνούν. Η ερώτηση είναι με βάση ποια κριτήρια γίνεται η επιλογή. Είναι για παράδειγμα με βάση την αναγνωσιμότητα και την εγκυρότητα που έχουν; Φοβάμαι πως όχι».

Δίκιο είχε ο ομογενής μια και η εφημερίδα του έμεινε έξω από το πάρτι «Μένουμε Σπίτι» ενώ, για παράδειγμα, το ιδιωτικό κολέγιο της υπερχρεωμένης Αρχιεπισκοπής ΗΠΑ επιδοτήθηκε με 2 εκατ. τον χρόνο. Δικαιολογημένα τα παράπονα του «Εθνικού Κήρυκα Ν. Υόρκης», που συναγωνίζεται ακόμα και τον ΣΚΑΪ σε φιλοκυβερνητική γραμμή με συνεχή δημοσιεύματα για το πλούσιο έργο Μητσοτάκη και την άκρα Αριστερά που εκπροσωπεί ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Τι να κάνεις, όμως, που ο Μητσοτάκης τους έχει βγει στην ουσία από τα αριστερά και τους έχει εγκλωβίσει στη μιζέρια της άκρας αριστεράς. Εξ ου και οι κραυγές περί “άκρας δεξιάς”. Είναι κραυγές απόγνωσης και απελπισίας. Αν δεν βρουν κάτι σοβαρό να πουν που να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα βλέπω ταχεία επιστροφή στο 3% (και πολύ λέω)», έγραφε για παράδειγμα ο «Εθνικός Κήρυξ Νέας Υόρκης» τον περασμένο Αύγουστο υποστηρίζοντας –μεταξύ άλλων– ότι ο Κυρ. Μητσοτάκης απέδειξε την προσήλωσή του στην Κεντροδεξιά με την επιλογή του Μιχ. Χρυσοχοΐδη! Τελικά όλα όμως διορθώθηκαν με τη νέα πλούσια χορηγία –και πάντα με χρήματα φορολογουμένων– για τη γαλάζια προεκλογική προπαγάνδα.

Efsyn.gr