Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ

by/ 0 Comments / 8 View / 28/12/2020

Την «ανάλγητη και αδιάφορη στάση» της κυβέρνησης προς το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης και προς τους ίδιους καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό, προχωρώντας σε κινητοποίηση σήμερα από την έναρξη της πρωινής βάρδιας μέχρι τις 10 π.μ.

«Υπομονή τέλος», διαμηνύουν οι εργαζόμενοι του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), οι οποίοι προχωρούν στην πρώτη τους κινητοποίηση από τότε που ο Οργανισμός πέρασε στο Δημόσιο. Η σημερινή στάση εργασίας (έναρξη της πρωινής βάρδιας – 10.00 π.μ.) είναι σήμα στην κυβέρνηση καθώς συνοδεύεται από την καταγγελία για «ανάλγητη και αδιάφορη στάση» προς το επιβατικό κοινό της πόλης και τους ίδιους.

Αναπάντητα ερωτήματα

Πληροφορίες θέλουν την κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών να έχουν θορυβηθεί από την αιφνιδιαστική (;) αλλαγή στάσης του σωματείου, οπότε επιχειρούν άμεσα να ρίξουν τους τόνους και να έρθουν σε συμβιβασμό: σήμερα ο γ.γ. του υπουργείου Νίκος Σταθόπουλος θα συναντηθεί στην Αθήνα με τον πρόεδρο του σωματείου Ιωάννη Δήμκα.

Οπως αναφέρει όμως ανακοίνωση του σωματείου, «κάναμε υπομονή όλο το προηγούμενο διάστημα ευελπιστώντας πως κάτι θετικό θα προέκυπτε επιτέλους για την ανάταξη της πολύπαθης συγκοινωνίας της πόλης μας, κάτι που όλοι δηλώνουν ότι επιδιώκουν αλλά ουδείς μπορεί (;) να επιτύχει! Γιατί άραγε; Πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα!».

Η ανακοίνωση του σωματείου επιβεβαιώνει πλήρως όσα έχει γράψει η «Εφ.Συν.» (8.12.2020, «ΟΑΣΘ: ακινητοποιημένα λεωφορεία για βλάβες λίγων εκατοντάδων ευρώ») αφού, όπως αναφέρει, «πλήθος λεωφορείων του ΟΑΣΘ -ίδιας ηλικίας με τα προσφάτως αποκτηθέντα µέσω leasing- βρίσκονται παροπλισμένα στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ για βλάβες κόστους ευτελών χρηματικών ποσών, ενώ ελλιπέστατη παραμένει η συντήρηση των ήδη κυκλοφορούντων λεωφορείων, έχοντας ως αποτέλεσμα τη δημιουργία αντίξοων συνθηκών μετακίνησης, όπως π.χ. έλλειψη θέρμανσης και εξαερισμού εντός των λεωφορείων!».

Πλήρης απαξίωση

Και φυσικά για πρώτη φορά επίσης καταγγέλλεται ότι «το ενδιαφέρον των υπευθύνων μονοπωλεί η σύναψη νέων και η επέκταση υπαρχουσών συμφωνιών εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου από ιδιώτες», ενώ παράλληλα «υπάρχει πλήρης αδιαφορία και απαξίωση στα συνεχή αιτήματα των εργαζομένων για την επίλυση χρόνιων προβλημάτων τους, όπως η μη εφαρμογή όρων της ισχύουσας συλλογικής σύμβασης εργασίας από τον Αύγουστο του 2019 καθώς και η κωλυσιεργία της διοίκησης του ΟΑΣΘ για τη σύναψη νέας ΣΣΕ».

Efsyn.gr