Η Κ. Ευαγγελάτου στο τιμόνι του Φεστιβάλ Αθηνών

by/ Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Κ. Ευαγγελάτου στο τιμόνι του Φεστιβάλ Αθηνών / 6 View / 19/08/2019

Νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Οργανισμού Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε. για τα τρία επόμενα χρόνια ορίστηκε  η Κατερίνα Ευαγγελάτου με απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνας Μενδώνη.

Η τελευταία ευχαρίστησε «για την προσφορά του στο Φεστιβάλ τα τρία τελευταία χρόνια τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο», η θητεία του οποίου είχε πάρει παράταση μέχρι την ολοκλήρωση του φετινού προγράμματος, και χαιρέτησε «ότι για πρώτη φορά θα λάβει χώρα μία διαδικασία ενημέρωσης και παράδοσης-παραλαβής μεταξύ του απερχόμενου Καλλιτεχνικού Διευθυντή και της νέας Καλλιτεχνικής Διευθύντριας».

Στην ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτισμού υποστηρίζεται πως «θα προετοιμαστεί εγκαίρως η προκήρυξη για την πλήρωση της οικείας θέσης μετά την λήξη της θητείας της, σύμφωνα με καλές διεθνείς πρακτικές και μέσα από διάλογο με την καλλιτεχνική κοινότητα».

Στόχος του υπουργείου είναι «σε συνεργασία με την Καλλιτεχνική Διευθύντρια και με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, το οποίο θα οριστεί άμεσα, να καταρτιστεί και να οριστικοποιηθεί εντός του έτους ένας σύγχρονος εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, ο οποίος θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός φεστιβάλ διεθνούς εμβέλειας και μεγάλης καλλιτεχνικής βαρύτητας, όπως το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Αυτή η διαδικασία θα ακολουθηθεί άμεσα και για τους υπόλοιπους εποπτευόμενους φορείς σύγχρονου πολιτισμού.

»Βάσει της ευρύτερης στρατηγικής για τον σύγχρονο πολιτισμό, κατά τη διάρκεια της  τριετούς θητείας της νέας Καλλιτεχνικής Διευθύντριας, στόχος είναι το Ελληνικό Φεστιβάλ να εδραιωθεί ως ένας θεσμός εξωστρεφής, ποιοτικός, που να συνδυάζει την διεθνή καλλιτεχνική δημιουργία με την προβολή της ελληνικής καλλιτεχνικής σκηνής, ενώ διατηρείται η σύνδεσή του με τη διδασκαλία του Αρχαίου Δράματος. Επίσης, θα αξιολογηθούν όλες οι υφιστάμενες υποδομές, που φιλοξενούν τον προγραμματισμό του Φεστιβάλ, ως προς την λειτουργία τους, προκειμένου να διασφαλιστεί, τόσο η αρτιότητα των παραστάσεων, όσο και η ασφάλεια και η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του κοινού».